اجراي برنامه هاي آندرويد در ويندوز

نرم افزار - کتاب - مطالب آموزشی رایگان .

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد

آمار وب سایت

بسياري از کاربران گوشي هاي آندرويدي تمايل دارند که برنامه هاي آندرويد را قبل از اين که روي گوشي خود دانلو ونصب نمايند،ابتدا تست کنند و سپس در صورت تمايل نصب نمايند.
شايد يکي از دلايل آنها جلوگيري ازاشغال حافظ گوشي و يا کوچک بودن صفحه نمايش آن ويا از خراب شدن گوشي باشد.
برخي ديگر ازکابران دوست دارند که گيم هاي آندرويدي مورد علاقه خود را روي کامپيوترشان بازي کنند تا از صفحه نمايش بزرگ تر آن لذت بيشتري ببرند.
در حال حاضر سيستم عامل اندرويد يکي از سيستم‌هاي عامل‌ محبوب در دستگاه‌هاي هوشمند است.

اين سيستم عامل که به صورت متن باز توسط گوگل توسعه داده مي‌شود، از محبوبيت خاصي در بين استفاده‌کنندگان دستگاه‌هاي همراه مانند موبايل و تبلت‌ها برخوردار است.
همين محبوبيت باعث شده‌است که توسعه دهندگان برنامه‌هاي متعدد و متنوعي را براي اين سيستم عامل در نظر بگيرند.
در حال حاضر تعداد برنامه‌هاي موجود در Android Market از مرز ??? هزار برنامه گذشته‌، البته برنامه‌هاي متعددي نيز توسعه ‌داده شده ‌است که در Android Market‌موجود نيست.
يکي از دلايل محبوبيت اين سيستم‌عامل متن باز بودن آن است و اين که کمپاني‌هاي سازنده‌ دستگاه‌هاي همراه با سفارشي کردن يک نسخه از اندرويد، مي توانند آن را روي دستگاه خود نصب کنند .
البته همين متن باز بودن نيز باعث کمتر شدن امنيت‌ سيستم‌عامل در مقابل سيستم‌هاي عامل‌ مشابه مانند iOS و Windows Phone شده‌ است.
همچنين برنامه‌هاي مخربي که براي اين سيستم‌عامل منتشر شده‌ نسبت به سيستم‌هاي عامل‌ ديگر بيشتر است. با وجود اين، اما اين معايب باعث کم شدن محبوبيت اين سيستم‌عامل نشده ‌است.
با رشد اندرويد و اضافه شدن امکانات بيشتر به اين سيستم‌عامل، برنامه‌هاي متنوع‌تري براي آن توسعه داده شد ؛ ولي بعضي ديگر همزمان براي چند سيستم عامل ارتقا يافت.
با ورود دستگاه‌هاي هوشمند جديد‌تر که از امکانات بيشتري برخوردار بود، برنامه‌ها نيز متحول شد و با افزايش قدرت گرافيک دستگاه‌هاي همراه و همين‌طور پردازشگر آنها، بازي‌هاي توسعه داده شده براي اندرويد متنوع‌تر و جذاب‌تر شد.
شايد براي شما هم پيش آمده باشد که بخواهيد يک بار هم شده برنامه‌هاي اندرويدي را آزمايش کنيد، اما امکان اجراي آنها را روي دستگاه خود نداشته باشيد.
نگران نباشيد، همان طور که اندرويد و برنامه‌هاي آن روز به روز محبوب‌تر شد، توسعه‌گران را بيشتر علاقه‌‌مند کرد تا راهي پيدا کنند اين سيستم‌عامل محبوب بتواند به رايانه‌هاي خانگي راه يابد و بر محبوبيت آن افزوده شود.
در اين مقاله قصد داريم راه‌ حل‌هايي براي اجراي برنامه‌هاي اندرويدي روي دستگاه‌هاي خانگي پيدا کنيم.
Youwave : اين برنامه يک شبيه‌ساز (Emulator) براي سيستم عامل اندرويد است که آن را با استفاده از اجزاي VirtualBox (که يک برنامه براي مجازي‌سازي سيستم‌عامل است) استفاده مي‌کند.
در حال حاضر از نسخه Android 2.3.4 پشتيباني مي‌کند و براي نصب برنامه‌هاي اندرويد کافي است فايل نصب آنها را که با پسوند (APK) است، در پوشه پيشفرض مربوط به اين برنامه که My Document است، کپي کنيد. براي مثال در ويندوز ? پوشه برنامه به صورت زير است:
C:\Users\«YourUsername»\youwave
بعد از کپي کردن فايل‌هاي APK، در پنل سمت چپ برنامه فهرست‌برنامه‌هاي شما آورده مي‌شــود و مي‌توانيد هر کدام از آنها را روي شبيه‌ساز خود نصب کنيد. براي حذف آنها نيز کافي‌ است که روي آيکون‌شان در پنل سمت چپ راست کليک کرده و گزينه Uninstall را انتخاب کنيد.
براي آشنايي بيشتر و دانلود آن مي‌توانيد به سايت زير برويد:
http://youwave.com
Android x86: هدف از توسعه اين پروژه انتقال Android به پردازشگر‌هاي x86 است. همان‌طور که مي‌دانيد اندرويد براي پردازشگر‌هاي ARM طراحي و توسعه داده شده ‌است.
با انتقال آن به پردازشگر‌هاي x86 شما مي‌توانيد يک نسخه از اندرويد را براحتي روي يک PC‌ معمولي اجرا کنيد. در حال حاضر اين پروژه براي تمامي نسخه‌هاي اندرويد توسعه داده شده‌است و آخرين نسخه از آن Android 4.0 يا همان Ice Cream Sandwich را شامل مي‌شود.
اما ممکن است نخواهيد اين سيستم عامل را به‌طور کامل روي دستگاه PC يا لپ‌تاپ خود نصب کنيد. در اين صورت مي‌توانيد آن را به صورت يک ماشين مجازي نصب کنيد و از کار کردن با اين سيستم عامل لذت ببريد و
Android SDK: شما مي‌توانيد با دانلود کردن Android SDK و استفاده از Emulator آن برنامه‌هاي اندرويدي را روي يک شبيه‌ساز اجرا کنيد. اين برنامه مانند YouWave مي‌ماند، و براي نصب برنامه‌ها مي‌توانيد از خط فرمان استفاده کنيد.




:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: اجراي برنامه هاي آندرويد در ويندوز, برنامه هاي آندرويد در ويندوز,اجراي برنامه هاي آندرويد ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mortez1
ت : سه شنبه 10 اسفند 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی